Samirashop - Delikatesy Arabskie i Tureckie

Regulamin


Regulamin sklepu internetowego Samirashop


Samira Sp. Z o.o.
02-903 Warszawa
Ul.Powsińska 64a


Nip: 526-11-49-91
Tel: 22 825-09-61
Fax:22 825 33 63
Email: poczta@samira.pl

 


INFORMACJE OGÓLNE


1- Zamówienia towaru można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Sklep nie realizuje zamówień w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy ( urlop wypoczynkowy ).

2- Zdjęcia naszych produktów mają charakter poglądowy i mogą wystąpić różnice
wyglądzie etykiet, ilość produktów oferowanych w sklepie może ulec zmianie mogą być któreś wycofane ze sprzedaży.

3- Klient w wybrane przez siebie produkty umieszcza w wirtualnym koszyku a następnie zostaje przekierowany do formularza rejestracyjnego.

4- Składając zamówienie Kupujący zobowiązani są do podania swoich danych:
- imię i nazwisko
- adres, pod który należy dostarczyć przesyłkę (miasto, kod pocztowy, ulica, numer lokalu)
- numer telefonu, pod którym będzie można potwierdzić zamówienie
- adres e-mail
Pola oznaczone w formularzu zamówienia nazwą: Użytkownik i Hasło są indywidualnym identyfikatorem, który Klient nadaje sobie sam. Dzięki temu może on po ponownym wejściu do sklepu zalogować się klikając zakładkę "stały Klient"

5- W przypadku niemożliwości zrealizowania części lub całości złożonego zamówienia, za które klient zapłacił, sklep zwróci się telefonicznie lub drogą e-mail do klienta w celu ustalenia ewentualnej zmiany zamówienia.

6- Koszt transportu za zamówiony towar pokrywa klient.

7- W zależności od wybrania formy transportu ( poczta polska lub kurier )
przesyłka jest dostarczana do klienta w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia

8- Formy płatności :
- kartą kredytową , płatniczą– system umożliwia taki sposób autoryzacji, w którym pracownicy sklepu internetowego nie mają dostępu  do przesyłanych numerów kart płatniczych, znają je tylko banki rozliczające transakcje.
- przelewem na konto – po  potwierdzeniu przez klienta wpłaty faxem lub e-mail.

9- Ceny towarów w sklepie internetowym są cenami brutto. Klienta obowiązuje cena towaru w momencie składania zamówienia. Przy zamówieniu hurtowym po uprzednim kontakcie telefonicznym udzielamy rabaty.

10- W momencie otrzymania przesyłki prosimy o sprawdzenie czy nie ma oznak uszkodzenia jeżeli są prosimy o spisanie protokołu reklamacyjnego, prosimy o poinformowanie sprzedawcy. Taki protokół jest podstawą do rozpatrzenia reklamacji
I ewentualny zwrot pieniędzy za uszkodzony towar lub ponowna wysyłka tego
produktu ale na koszt sprzedawcy.

11- Dane osobowe zamawiającego wykorzystywane są przez sprzedawcę wyłącznie do realizacji zamówienia.

12- Zakupiony towar można zwrócić do 10 dni od daty zakupu, pod warunkiem, iż nie jest używany, zniszczony oraz nie są to produkty spożywcze.